Dikkat ! Bu site yoğun miktarda kültür-sanat içerir.
e-mail:kulturcoo@gmail.com

Ho Ho Ho, Mutlu Noeller Dostlar!







25 Aralık itibarı ile Noel haftasına girmiş oluyoruz bildiğiniz üzere. Türkiye için Yılbaşı Gecesi kadar kitleleşmemiş bir olaydan bahsediyor olsak dahi, ülkemizdeki Türk ya da yabancı uyruklu dostlarımız için özel anlamı olan bu haftayı kutlamanın hoş bir fikir olduğunu düşündük. Noel haftasını sevmek ve o ruhu hissetmek için Hristiyan olmanız şart değil. :)
Malumunuz, kişinin zevkine uygun seçilmiş müzik ruhu beslemekle kalmıyor,  aynı zamanda güzelleştiriyor. Konu -Noel-ken bir "En İyi Noel Şarkıları Listesi" yapmasaydık içimizde kalırdı. O halde sizi neşelendireceğine inandığımız şarkılar dizisi geliyor, umarım eğlenirsiniz!


Klasik, klasik, klasik...


Jingle Bell Rock olmadan bu yazı tam olur muydu? Glee versiyonuyla, klasik parça sizlerle.


Frank Sinatra - Santa Claus Is Coming to Town


Santa Baby! "Original Song 1953" Eartha Kitt!

Santa Baby! soft bir yorum ve döneme özgü havasıyla bu listenin favorileri arasında olmayı hak ediyor.



Shakin Stevens - Merry Christmas Everyone

The Beatles havası sadece benim için mi esti bu şarkıda bilmiyorum ve şarkı "Ruh budur!" dedirtti.

Beatles demişken Let it be konseptimize uygun olmayacak ama Let It Snow'a ne dersiniz?


Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow People!



Geçen noelde çok duygusal bir şey yaşamamış olmama rağmen şarkıyı dinlerken hüzünlendim. Dinleyip siz de hüzünlenirsiniz ve ben de bu şekilde normal bir insan olduğuma ikna olabilirsem çok güzel olur.


So This Is Christmas - John Lennon 

Tanıdık, güzel sesten bir Happy Christmas! duymak için...

***


Mutlu Noeller!

Gizem Cevizli



2 yorum:

  1. ben de katkıda bulunayım:) http://musicadiabolus.blogspot.com/2013/12/metal-christmas-ten-christmas-songs.html

    YanıtlaSil
  2. Günler önce okudum ancak şimdi cevap yazabiliyorum. Katkınız için Kulturco ve Metal lavırlar adına teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil

Bu sitenin hakları Da Vincinin şifreleriyle aynı odada saklanmaktadır. ®